ტრენინგის მოდული

კურსის მიმოხილვა

1-ლი დღე:

  • კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები, მუშაობის ფორმები, სამუშაო წესები, მონაწილეთა შეფასების საკითხები;
  •  სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა; 
  •  მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში კომპეტენციების მიმოხილვა;  
  •  სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები;
  •  სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი); 
  • ელექტრონული ფოსტა;
  • გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარმართვა, შეფასება; 
  • გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC)
მე-2 დღე:


  • გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება; 
  • ელექტრონული ინფორმაციის გამოყენება საიტიდან;
  • ისტ-ის გამოყენება გაკვეთილის დაგეგმვის პროცესში;
  •  (D-GP-IP): სასწავლო მასალის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში.
მე-3 დღე:
  • ვიზუალური მასალის გამოყენების მნიშვნელობა სწავლა-სწავლების პროცესში;
  • აქტიური ლექცია: რა არის ეფექტიანი პრეზენტაცია?
  • ინფორმაციის დიზაინი;
  • MS PP პროგრამა 
  • (D-GP-IP): სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება საპრეზენტაციო პროგრამაში. 
მე-4 დღე:
  • (D-GP-IP): პრეზენტაციის წარმართვა; 
  • ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაში; 
  • საგნმანათლებლო რესურსების შესაქმნელი ვებგვერდები;
  • აუდიო და ვიდეოსაშუალებების ეფექტიანი გამოყენება სასწავლო პროცესში.
მე-5 დღე:
  • გაკვეთილის მომზადება: ფიზიკური გარემოს მოწყობა, ტექნიკური აღჭურვილობის გამართვა, სასწავლო მასალის/რესურსების დამზადება;
  • ელექტრონული დღიური-ბლოგი, რეგისტრაცია;
  • სწავლის შეფასება. (D-GP-IP): შეფასების რუბრიკის დამზადება MS Word, MS Excel-ში.
 მე-6 დღე:
  • ისტ-ის გამოყენება მრავალკომპონენტიანი შეფასებისათვის;
  •  (D-GP-IP): სემესტრული ნიშნის გამოყვანა ელექტრონული ცხრილის გამოყენებით, პროცესის ავტომატიზება;
  • პირადი ელექტრონული დღიური. 
მე-7 დღე:
  • სასწავლო პროექტი და ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები; 
  • პროექტის დაგეგმვა და აღწერა (დაგეგმვის სქემა); 
  • თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა ისტ-ის გამოყენებით;  
  • Google - ის სერვისები;
  • ბლოგის რედაქტირება.
მე-8 დღე:

  • მასწავლებლის თვითშეფასების ფორმები და ისტ ინსტრუმენტები 
  • მონაწილეთა ბლოგების პრეზენტაცია;
  • სამართლებრივი და ეთიკური ნორმები და ინფორმაციული ტექნოლოგიები;
  • ტრენინგის დახურვა.


















Комментариев нет:

Отправить комментарий